środa, 6 sierpnia 2014

Ulubieńcy Lipca

Cześć, dzisiaj coś nowego.
A mianowicie ulubieńcy zeszłego miesiąca czyli Lipca, nie będą to same kosmetyki, będą to rzeczy które spodobały mi się w ubiegłym miesiącu.


  • Pierwszą rzeczą są fasolki Jelly Bean 36 smaków. Można je zakupić w Rossmanie.



  • kolejną rzeczą, która przypadła mi do gustu to płyn do kąpieli "chocolate dream" z oriflame o przecudownym zapachu czekolady, po prostu kocham ten zapach.

  • Bardzo polecam także pisak do robienia kresek o bardzo intensywnym kolorze z Rimmela.

  • Ostatnio szukałam jakiegoś korektora i zakupiłam w Rossmanie dwufazowy korektor punktowy o działaniu antybakteryjnym z maskującym fluidem. Firma Under Twenty.

  • Piątą rzeczą są skarpetki za kostkę w wzorki pączki, ciasteczka. Takie skarpetki można kupić w Croppie.

  • Z kolei szóstą rzeczą i już ostatnią jest serial "American horror story" polecam pierwszy sezon dla tych, którzy lubią lekką nutę horroru i romansu. Drugi sezon nie przypadł mi do gustu to niedawno zaczęłam oglądać trzeci sezon ponieważ i tak każdy sezon ma inny wątek, ale myślę że wrócę do drugiego sezonu a we wrześniu już wyjdzie czwarty.





18 komentarzy:

  1. Fajni ulubieńcy:)
    crazy-life-by-angelika.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. świetni ulubieńcy! :)
    w grzywce na bok Ci ładniej ;p

    obserwujemy?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale fajne skarpetki <3 osobiście nie jestem do końca fanką horroru ale może obejrzę AHS jeśli kiedyś mi się będzie nudzić i nie znajdę nic innego do oglądania :)

    Zapraszam

    OdpowiedzUsuń
  4. Też uwielbiam te fasolki, mają taki magiczny smak! Jakie śliczne skarpetki ;* Ja uwielbiam oglądać horrory i nie boję się ich, boję się co moja wyobraźnia z nimi zrobi :>
    Obs za obs? Odpisz u mnie jeśli się zgadzasz!
    http://mari-maari-blog.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetni ulubieńcy! :)
    matrelsy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo fajni ulb. ;)

    ✿nochanel.blogspot.com/-klik✿
    Wiesz.. Twój blog bardzo mi się spodobał dlatego jeśli mój Ci się spodoba to zaobserwujemy siebie nawzajem?/daj znać u mnie :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Nigdy nie widziałam tych fasolek w Rossmannie, ale narobiłaś mi ochoty na nie i chyba spróbuję :) Poza tym bardzo spodobał mi się Twój blog i będę wpadała tu częściej :)

    Zapraszam do mnie http://kjhxcd.blogspot.com/ A jeśli Ci się spodoba - zaobserwuj, będę bardzo wdzięczna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te fasolki z Rossmana i fluid z U20 są genialne ♥♥!

    niikablog.blogspot.com
    ask.fm/dunaaj

    OdpowiedzUsuń
  9. Super post, pisz takich więcej bo naprawde ci wychodzą! może w następnym poście opiszesz swój idealny dzień?


    Mam prośbę, poklikasz w linki w tym poście? -> Mój post - klik
    (wzamian Cie polece w następnym poscie i się zrewanżuję)

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalne skarpetki :)

    www.fotoinigi.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. Kocham ahs!
    http://blogmithmith.blogspot.com/
    zapraszam! skomentujesz albo zaobserwujesz?

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetni ulubieńcy! Wiele słyszałam już o tym serialu i chyba za niedługo skuszę się obejrzeć pierwszy sezon. Poza tym za niedługo muszę zakupić te Jelly Bean :)

    Pozdrawiam! ♥
    yudemere.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, ciekawy post! Czekam na więcej takich,świetnie piszesz, blogowanie na prawdę Ci wychodzi <3
    W wolnej chwili zapraszam na mojego bloga - http://sterka.blogspot.com/ :)
    Koniecznie napsisz pod postem co o nim sądzisz !

    OdpowiedzUsuń
  14. AHS <3 Kocham, ale tylko pierwszą część reszta nie przypadła mi do gustu ;)
    http://agnieszka-bawi-sie-w-bloggera.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam zamiar kupić te fasolki :)


    Dodasz komentarz? Będzie mi bardzo miło. :)
    malinowe-ciasto.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam te fasolki ;3 świetne skarpetki :)

    Zapraszam do mnie będzie mi bardzo miło jak skomentujesz lub zaobserwujesz jak ci się spodoba :3
    http://kwiatowy-urok.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń