sobota, 8 marca 2014

Zaczynamy?

Hej,hej!
Zawsze mnie coś ciągnęło by blogować czy vlogować, ale nigdy nie wiedziałam jak zacząć?
Wydaje mi się że jestem osobą kreatywną i lubię próbować, robić coś nowego.
Wydaje mi się że z pisaniem bloga będzie troszeczkę trudniej ponieważ jestem dyslektyczką oraz nie mam za dużo czasu na zdjęcia itd. ale warto spróbować!
Mam trochę pomysłów na posty ale pytanie jak? Dużo czytam blogów a także oglądam na youtube vlogi, spróbuję się wzorować ale także postaram się być oryginalna. Tak naprawdę nie mam pojęcia co pisać w tym pierwszym poście ale jakoś samo przychodzi do głowy :)
Planuję mieć na blogu dużo zdjęć ponieważ interesuję się po części fotografią a także myślę że nie zabraknie miejsca na przemyślenia i jakieś filmiki. W filmikach może mi pomóc moja przyjaciółka Patrycja, już o tym rozmawiałyśmy i jest chętna! Jeśli w jakimś stopniu możecie i macie chęć pomóc mi się rozwinąć i dać jakieś wskazówki to piszcie! :))
fb- klik
gg- 2979479
e-mail - tala0980@interia.pl

a tu parę zdjęć dla was! :)


21 komentarzy:

  1. No to powodzenia życzę w blogowaniu. Jak się trochę rozkręcisz, to pomysły same zaczną wpadać. Ja z nowym blogiem też dopiero zaczynam, więc trzymajmy za siebie kciuki nawzajem. :)
    __
    porcelainbirdy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam w sferze blogowej ;)

    Wpadniesz? agnieszka-codziennosc.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Super się zaczyna ;) na pewno będę odwiedzać tego bloga, a tymczasem na star dodaje się do obserwatorów ;)
    Powodzenia w blogowaniu :)

    martyna-k.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozytywnie wygląda, życzę powodzenia :D

    Obserwuję~♡
    hurt-others.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. No to kuzynka zaczynamy? <33 + Świetny pierwszy post czytam go któryś raz i za każdym razem podoba mi sie bardziej ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. niema sprawy już poklikałam :)
    a tak wgl. wytłumaczy ktoś o co chodzi z tym klikaniem w linki z ubraniami ? :)

    OdpowiedzUsuń
  7. świetny blog:)
    obserwacja za obserwacje? :) jeśli tak, odezwij się u mnie :)
    http://simplecurls.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. świetny blog
    piękne zdjęcia
    Fajnie że założyłaś bloga .Życzę dalszych sukcesów.Ja zaczełam 2 miesiące temu zapraszam do mnie jak ci się spodoba zaobserwuj
    http://1black-and-white.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. Chodzi tu o współpracę między blogerką a firmą np. z ciuchami. Jeśli będziesz miała dużo czytelników, wtedy piszesz do firmy, jeśli oni się zgodzą będziesz musiała uzbierać 100 kliknięć w 10 dni w ich baner....
    PS nie chcę nikogo obrażać, ale ten kom co dodała ta dziewczyna to zwykły spam (kopiuj- wklej) i po prostu nie radziłabym Ci zwracać na nich uwagi. :DDDD

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w blogowaniu. Ładne zdjęcia
    obserwuję i licze na to samo: jaiswiatus.blogspot.com
    Znaczy nie obserwuje, bo pisze ,,przepraszamy spróbój później" ciągle, wiec w niedługim czasie zaobserwuje :D

    OdpowiedzUsuń
  11. powodzenia! ;)
    cudne zdjęcia! :)

    obs/obs?
    http://ewamaliszewskaoff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  12. Powodzenia w blogowaniu ;))

    happiness-29.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. również dopiero zaczynam :)
    Zapraszam na mojego nowego bloga i proszę o pomoc w nadrobieniu strat, ponieważ utraciłam bloga z 300 obserwatorami, teraz zaczynam od zera. Każda obserwacja wywoła uśmiech na mojej twarzy :) dziękuję.
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG
    MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  14. Jestem tutaj pierwszy raz i mi się spodobało !!!!
    Zapraszam do mnie na posta i zadanie pytania w komentarzu !\
    Jak Ci się spodoba to możesz ZAOBSERWOWAĆ :)
    key-tina.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Życzę Ci powodzenia :) Gdybyś potrzebowała pomocy, pisz śmiało!

    ♥♥♥ MÓJ BLOG ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  16. Prześliczne zdjecia:) Piękna jesteś ♥
    rosy-bloog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetny post. Wpadniesz do nas i klikniesz w baner Choies to dla nas bardzo ważne.
    http://www.nutka-and-ludka.blogspot.com/2014/03/choies.htm

    OdpowiedzUsuń
  18. ok dzięki za radę na pewno się przyda :D

    OdpowiedzUsuń
  19. fajnie sie zapowiada ogl moje 3 blogi vlogi :D

    OdpowiedzUsuń
  20. świetny blog! być może interesuję Cię moda, jeśli tak to wpadaj do mnie :)
    http://klaudiachrol.blogspot.se/

    OdpowiedzUsuń